Motion – Hvordan?

Sådan får du adgang til at booke dig på hold gennem Sport Solution.

Login

For at kunne booke dig på hold, skal du være medlem. Som medlem får du et medlemsnummer og en adgangskode. Hvis du ikke allerede er medlem, så se her hvordan du bliver det og hvilke abonnementsmuligheder der er.

MedlemsnummerHar du modtaget i en velkomstmail fra os, det står også på dit medlemskort. Det starter med hif + tal.

Adgangskode: Er de første 4 cifre i din fødselsdag ved første login og derefter din egen personlige kode som du opretter ved første login.

Log ind i Sport Solution med medlemsnummer og adgangskode

Hvad har jeg adgang til på min “Profil”

  • Under fanen “Hold” kan du booke dig på vores hold.
  • Under fanen “Bookninger” kan du se hvilke hold du er booket på.
  • Under “tandhjulet i bunden App” kan du tilføje dine bookninger til kalenderen.
  • Under “søjlerne i bunden App” kan du se trænings historik.
  • Under “Klipsen i bunden App” kan du se hvilket medlemskab du har.
  • Under “tandhjulet i bunden App” kan du registrere ny betalingskort.
  • Se status for medlemskab.
  • Booke beroperiode.

Beroperiode og opsigelsesperiode

Du kan også sætte dit medlemskab i bero (betalingsfri periode). Vil du sætte dit medlemskab i bero for en periode, skal du logge ind på din profil, gå ind under fanen medlemskab, her klikker du på knappen “sæt i bero”, og vælger fra og til dato. Du kan ikke selv slette eller ændre din beroperiode, det kan administrationen.

Du kan ikke opsige dit abonnement, hvis du har indsat en beroperiode. Ved opsigelse af dit abonnement, starter opsigelsesperioden fra beroperiodens sidste dag. Opsigelsesperioden har en løbetid på løbende måned + 1 måned.

Er du i tvivl, kan du sende en mail til hifmotion@gmail.com, så kan vi hjælpe dig.

Du kan ikke opsige eller ændre dit abonnement på “Min side”, hvis du vil opsige eller ændre dit abonnement skal du sende en mail til hifmotion@gmail.com.