Fitness & Motion – Spørgsmål og svar
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål herunder, så skriv til hifmotion@gmail.com for at få hjælp.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål herunder, så skriv til hifmotion@gmail.com for at få hjælp.
Hvor kan jeg se, hvilke hold I tilbyder?
Du kan se de aktuelle hold der er oprettet i vores kalender. Bemærk at hold oprettes løbende og at hold også kan blive aflyst, hvis der er for få tilmeldte.
Jeg vil gerne hente mit medlemskort til motion, hvor finder jeg det?
Dit medlemskort vil enten ligge på bordet i træningscenteret eller i en kasse under bordet. Du vil få besked når dit medlemskort er klar til dig. Forvent et par dages ventetid. Bank på, så du kan blive lukket ind.
Der er problemer med at låse op uden for bemandingstiden, hvordan kommer jeg ind?
Henvend dig til Centerleder Karsten Nissen på tlf.: 2681 6055.
Jeg har mistet mit kort, hvordan bestiller jeg et nyt?
Send en mail til hifmotion@gmail.com og bestil et nyt. Det koster 99 kr., som trækkes på dit betalingskort ved bestilling af kortet.
Jeg vil gerne skifte mit abonnement, hvordan gør jeg det?
Send en mail til hifmotion@gmail.com med dit ønske.
Hvis dit abonnement koster mere end det du har betalt for, trækker vi restancen på dit betalingskort, og dit abonnement virker med det samme.
Hvis du ønsker et abonnement som er billigere, end dit nuværende, vil du få refunderet beløbet, som du har betalt for meget. Refunderingen bliver indsat i Sport Solution, hvor du har dit abonnement. Du kan ikke få udbetalt beløbet.
Du får mail retur, når medlemskabet er ændret.
Hvordan betaler jeg, når mit abonnement udløber?
Abonnementet forlænges automatisk og trækkes på dit kort indtil du opsiger dit abonnement, enten ved personlig henvendelse i administrationstiden, eller ved at sende en mail til hifmotion@gmail.com.
Opsigelsesperioden starter fra den dag vi modtager mailen, og er gældende i løbende måned + 1 måned.
Jeg skal holde ferie og vil have mit abonnement sat i bero, hvordan gør jeg det?
Log ind i Sport Solution, enten på hjemmesiden booking.sport-solution.com, eller i app’en. Her kan du under “Profil” -> “Medlemskab” sætte dit abonnementet i bero. Hvis du vil slette eller ændre din beroperiode, så skal du sende en mail til hifmotion@gmail.com, så kan vi hjælpe dig.
Jeg vil gerne opsige mit abonnement, hvordan gør jeg det?
Send en mail til hifmotion@gmail.com.
Ved opsigelse refunderes betaling for evt. ubrugt del af abonnementsperioden IKKE.
Jeg har fået nyt betalingskort, hvordan aktiverer jeg det i Sport Solution?
Log ind i Sport Solution, enten på hjemmesiden booking.sport-solution.com, eller i app’en. Her kan du under “Profil” (hjemmesiden) eller “Min profil” (app) ændre eller registrere dit betalingskort.
Kan man tage en gæst med i motionscenteret?
Ja, hvert betalende medlem kan tage en gæst med i motionscenteret, men det koster 40 kr. som betales ved ankomst til MobilePay 40332 (HIF Motion) – skriv fitnesscenter.
Jeg har glemt mit medlemsnummer eller min adgangskode, hvor finder jeg det?
På login-skærmen til Sport Solution er der en “Glemt login”-knap. Her skal du bare bruge den e-mailadresse som du brugte, da du oprettede dit abonnement. Så får du tilsendt en mail fra systemet med dit medlemsnummer, samt et link hvor du kan nulstille din adgangskode.