Et samarbejde mellem Hornslet Idrætsforening og Hornslet Hallen

Ofte stillede spørgsmål?

Hvad gør jeg hvis…

 

♦ jeg vil gerne hente mit medlemskort til motion?
– Dit medlemskort vil ligge på bordet i centeret dagen efter du har oprettet dit medlemskab hos HIF Motion. Bank på, så du kan blive lukket ind.

 

♦ der er problemer med at låse op uden for bemandingstiden?
– så henvender du dig til Centerleder Karsten Nissen tlf.: 26816055

 

♦ jeg har mistet mit kort?
– så sender du en mail til hifmotion@gmail.com og bestiller et nyt det koster kr. 50,- som trækkes på dit betalingskort ved bestilling af kortet. 

 

♦ jeg vil gerne vil skifte abonnement? (eks. jeg har nu for en måned og vil gerne tegne 3 måneder)
– Skriv en mail til hifmotion@gmail.com med dit ønske. Du får mail retur, når medlemskabet er ændret.

 

♦ hvordan betaler jeg når mit abonnement udløber?
– Abonnementet forlænges automatisk og trækkes på dit kort indtil du opsiger dit abonnement. 

 

♦  jeg skal holde ferie og skal have mit abonnement i bero?
– Log på “min side”, under medlemskab kan du sætte dit abonnement i bero.

 

♦  jeg ikke vil være medlem mere?
– Så skriver du en mail til hifmotion@gmail.com

 

♦ jeg har fået nyt betalings-kort?
– Så logger du ind på “min side”, under profil kan du ændre dine kort oplysninger.

 

♦ jeg vil se hvor lang tid mit abonnement løber?
– Log ind på “min side”, under medlemskab.

 

 

 

 

 

 

HIF MOTION

HIF Motion i samarbejde med Hornslet Hallen. Vi udvikler områdets bedste motionstilbud for alle borgere i Hornslet og omegn. Abonnementer med fri træning i center og holdtræning. Vi arbejder sammen for sammenhold og for bredden. Vi er for alle i Hornslet og omegn.

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar